ليلا
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 ليلا

 

اين   كاروان   آرام   در  حال    سفر   بود

ليلا   غم  انگيز  و   دلش  جاي  دگر   بود

*******

چشمش   گهي  بر    بازوان    پر    تواني

گاهي   نگاهش  بر   علي اكبر   نظر  بود

*******

هر چند ميدانست اين ره بي خطر نيست

اما  علي  بهر  حسين   در  اين   سفر  بود

*******

عطر  نفس هاي علي در خيمه گاه نيست

ليلا   پريشان   موي  شيون   بي  ثمر   بود

*******

در  قتل  گاه   فرياد ها   فرياد  عشق است

عشق  حسين در  اين سفر  صبح  ظفر بود

*******

ليلا  تو را  هر  چند   صبرت  كم  نظير  است

ليلا  پريشان  حال  و  چشمانش  به  در  بود

 

 

 

سيد محمد امين فرهي 6/8/93

 تقديم به همسرم و   ليلا

 



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت12:35---30 آبان 1393
بر سنگ قبر من بنويسيد خسته بود





















اهل زمين نبود نمازش شكسته بود























برسنگ قبر من بنويسيد شيشه بود











تنها از اين نظر كه سراپا شكسته بود















بر سنگ قبر من بنويسيد پاك بود











چشمان او كه دائماً از اشك شسته بود











بر سنگ قبر من بنويسيد اين درخت

















عمري براي هر تيشه و تبر دسته بود









بر سنگ قبر من بنويسيد كل عمر







ببخشید دیر اومدم وبت شرمنده


✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت22:36---22 آبان 1393
این روزها

گفتن دوستت دارم !
آنـقدر ساده است که می شود آن را
از هر رهگذری شنید
اما فهمش
یکی از سخت ترین کارِهای دنیاست
سخت است اما زیبا !
زیباست
برای اطمینانِ خاطر یک عمر زندگی
تا بفهمی و بفهمانی ...
هر دوره گردی "لیلی" نیست
هر رهگذری "مجنون "
و تو شریک زندگی هرکسی نخواهی شد !
_تا بفهمی و بفهمانی ...
اگر کسی آمد و هم‌نشینت شد
در چشمانش باید
ردِ آسمان، ردِ خدا باشد
و باید برایش
از "من" گذشت
تـا به "ما" رسید ...


✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت14:57---20 آبان 1393


لیلا
ساعت13:15---6 آبان 1393


انسانها دنیایی دارند شبیه خودشان...

برای شناختنشان باید جای آنها قدم بزنیم...

این نهایت بی انصافیست که راجع به دنیای انسانها....

با نگاه خودمان قضاوت کنیم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب