الناز
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 8:45 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 

                    

                           

                                                                        الناز

                                        نثارت   ميكنم   اين   دل   بگو   از   من  چه   ميخواهي

                                        نوايت   مي شوم    رعناي   من       شيدا      نمي خواهي

 

                                        براي  بودنت  قلب و دلم   تقديم تو  ،  تقديم   چشمانت

                                        اگر  رخست  دهي  جان  ميدهم   ديگر   چه  مي خواهي

                            

 

 فداي   تو   شوم   شهلاي   چشمانت   مرا  كشت            براي  تو   شوم   لبخند   لب هايت   مرا  كشت

 

 

                                        نشسته  بر  دلم   آن   شور   ،    شور  انگيز      موهايت

                                        خراب   است  حال  و  روزم  از   فراغ     روي    زيبايت 

                                            

                                        اگر   بر   ماسه هاي     ساحل    عشق    تو        مي سوزم

                                        بگيرم  از    نگاهت   يك   نفس   از   عطر      لب هايت

 

 

 به  كويت  تا رسم  دل  واپسي  هايم   مرا  كشت            نگاهت  تا  كنم   دل  دل دلي هايم   مرا كشت

 

 

                                         برو   ،   اما بدان    ،    اين   دل   براي     تو  نفس   دارد

                                         برو  ،  اما بدان ،  اين دل براي   هيچكس   اشكي نمي بارد

 

                                         برو   ،    اما بدان     ،     تنها      ترين      تنهاي    تنهايم

                                         برو  ،  اما بدان ، جز تو دلم  عشقي  درون خود  نمي كارد

 

  خدايا  عشق   اين   شهزاد   زيبايي   مرا   كشت             خدايا   دوري   زيباي    رويايي   مرا   كشت

 

 

                                تقديم به الناز نازنين                                   

                            سيد محمد امين فرهي  ( پرپروك) 1/3/92

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت19:27---25 تير 1392
الناز؟

الهه
ساعت0:07---16 تير 1392
این پست خیلی قشنگ بود_خیلی ممنون.

رهگذر
ساعت17:47---9 تير 1392
خوش به حال الناز

شعله
ساعت10:30---19 خرداد 1392
سلام. زیبا بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب