غروب
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 

 

                                               غروب

   دل  من  هم  يه  وقتها  مثل  دل  تو    مي گيره           نمي دونم  چي شده  اما  يه  وقتها  مي ميره

 

   دوري  تو  واسه  من  يه  عالمه    درد       سره           بودنت  نبودنت    همش   برام        درد دله

 

   غروب ها وقتي كه خورشيد توي دريا مي شينه          دل  درياي  دلم   خواب  يه صحرا   مي بينه

 

   روزها  چشمام  تو  را  دائم   مي بينه  بين   همه          وقتي چشمام مو مي بندم  مردنم  واسم  كمه

 

    اگه  تنهام  اگه  بي تو  ولي   تو پيش      مني           اگه نيستي  اگه  دوري    اما تو  كيش   مني

 

    سايه هاي  مهربونيت   توي  زندگيم        شده           فرش  زير  پاي  تو  اين  دل   خونگيم  شده

 

   اي خدا  كاري  بكن  يارم  منو  خوب      ببينه          همون طوري ببينه كه من اونو خوب مي بينه

 

   دستشو  بزاره   تو  دست   منو    بريم       هوا           بريم  او نجا  كه بشيم  با  هم يكي تو ي  دلا

 

   دست  هم  نه  درد  هم  نه  بشينيم  تو دل    هم           غم  هم   نه  تن  هم     نه  ببينيم  تو   دل هم

 

   توي  دشت  مهربوني  گل  و  عطر هم    باشيم           شمع و پروانه  بشيم دور زه هرچي غم باشيم

 

   گل    لبخند   لبا شو     بگيرم     روي       لبم           لب   لبخند   گلم    را   بچينم      توي   دلم

 

                                                                                                              

                                                                         سيد محمد امين فرهي  29/2/92



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت20:50---23 تير 1392
گاهى…

آنکس ک میخنددومیخنداند…

میخواهدحواست راازچشمان گریانش پرت کند…


پاسخ: كاش چشمانت را براي گريهايم قرض ميدادي تا دلم براي تو باشد


غروب تنهایی
ساعت12:43---22 تير 1392
سلام دوست عزیزم

من همون lover_girl.loxblog.com
هستم

فقط آدرس و عنوانم رو عوض کردم اگه میشه با این آدرس و عنوان جدید منو بلینکید

▐ غروبـــِ ابدی روزگارِ مَنــــ ▐

http://death.and.life.loxblog.com/


محسن فرهی
ساعت12:31---19 تير 1392
شکسپير : اگر تمام شب برا ي از دست دادن خورشيد گريه کني لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهي داد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب