يلدا
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
سه شنبه 30 آذر 1395برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 يلدا      

  سلام يلدا

  منم من

  شاخه يك تاك   خشكيده

  درون خاك پوسيده

   نفس هايم به لب هاي  تو

     دارد   جان   رويده

    بگردان  در  رگم    خون     تنت   تا شهد   شيريني

    درون  خمره اي  گردم

    بياسايم دل    دلگير     عاشق را

    ز جام جرعه خون رگ اين چوب رويده

 

 

    سلام يلدا

    منم  من

    قطره  آب    درون  سنگ خارا

     در دل كوه ستبر  پاي در ژرفا

              بگردانم

                         بجنبانم

  رهايم كن  به صحرا تا برويانم

  برويانم  چمن   را در كنار   عطر   گلهاي شقايق

   تاز  گردانم هواي   دل نواز   دشت   گل ها را

 

 

    سلام يلدا

             منم من

                    آب

      آب  سرد   سرد توي  آن  درياي  پر  غوغاي

        بجوشانم 

             بجوشانم

      بگردانم  به  پرواز هواي شرجي و گرما

       كه تا ابر غرور  آسمان باشم

        ببارم   يك دل  و يك دست بر

        برگ درختان سمن دل شاد

 

 

         سلام يلدا

         منم من

         زاده آن  روز اول  زاد  سرما سرد سرگردان

          منم دي  ماه

             منم سرما

        منم  آه درون   دست   يك كوچ   گران پيما

 

 

          سلام   يلدا

         سلام  اي  شب نشين  شاد     و    شادي زا

            سلام يلدا        

            سلام  يلدا    

             منم من

 

                                                                                                          سيد محمد امين فرهي       30/9/95



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت9:16---13 دی 1395


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب