معشوق
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

جام و شراب و مي به لب ، لب به لبش فنا كنم

ليلي روزهاي  من  شب   به دلش  صفا  كنم  . 

ناز كند   ناز خرم    اشو كند   صفا برم

سر به سرش  نهم به دل هر چه كند  رها كنم .

داد زند  نغمه شوم   ناله كند   زار شوم

شيون ناله دلش     دل به دلش   چه ها كنم .

كوه شود    دشت شوم    دشت شود  محو شوم 

سنگ شود  غصه شوم     صبر  زنو  بپا كنم   .

سر به سرش نهم  به لب  بوسه كنم  بوسه زنم  

دست به تن برم  چنان    درد دلم   شفا كنم   .

اي  غم  و   غصه  هاي من دور شويد  دور شويد 

شعف  دل انگيز    دلم   بر دل  او  دعا كنم   .

 اي همه چيز  من  بيا   ناز نكن   اشو  نرو

 شيون اين دلم  شنو   دور شوي   سنا كنم  .

 يار تو اي   يار تواي  دلبر و غم  خوار  تو اي

ضعف منم    غصه منم   رنج برم     جفا  كنم .

 

23/3/91 امينو

 

http://upload.iranvij.ir/images_dey91/20217943693837098220.jpg

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی جلالی
ساعت15:10---6 شهريور 1392
سلام.وبلاگت خیلی قشنگه

شعله
ساعت17:10---13 بهمن 1391
زیبا بود زیبا نویسپاسخ: ;مرسي از محبتتان اگر وب داريد بفرستيد تا ببينم

دختر بداخلاق
ساعت15:28---6 آبان 1391
سلام
مرسی از نظرت
وب تو هم قشنگه
میلینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب