ساناز
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

كمند و زلف زيبايت به ساز ما نمي رقصد

برقصاني  دل رنجور ما  از     زلف  زيبايت

 

به زيبايي دو عالم را به حيرت ميكني فرياد

به فريادم برس  تا جان كنم محو  سر و پايت

 

به مژگان دو چشمت هوش و حالم را پريشانيست

به شوق و  شعف دارد دل  ز آن مژگان  چشمانت

 

دلا  داد  و  فغان از روي  لبخندي

كه لبخند  از  لبت  برد   از دلم  شيداي  لبهايت

 

از آن  بادي كه موهاي  پريشانت   هويداست

نداي  دل كند  غوغاي  ز آن موي    پريشانت 

 

زچشمت  ناز  ميبارد ز  لبخندت    خدا  داند

ز چشمم  اشك باران است ز لب هايم كني كامت

 

..........

........

 

6/9/90  سيد محمد امين فرهي  (امينو )

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت14:20---29 آبان 1391
سلام چه مطالب خوشکلی دارین من شمارولینک کردم دوست داشتی بلینک
پاسخ:مرسي لينك شما افتخار ماست


nahid
ساعت14:17---21 آبان 1391
فقـط چـند قـدم مانـده بـود
برسـم بـه "تــو"
اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !


غروب تنهایی
ساعت15:28---6 آبان 1391
شما هم وب قشنگی داری
باشه چرا که نه هر وقت اومید لینک کنید منم حالا شما رو میلینکم


نهال
ساعت14:39---29 مهر 1391
سلام ممنون گلم که سر زدی با افتخار لینکت میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب