تنهایی
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

گاهي اوقات عاشق ميشويم

و طوري عشق ميورزيم

كه گويا معشوق پاره اي از تنمان شده   و هر لحظه او را به خود نزديك تر ميبينيم

به طوري كه همه آينده خود را در وجود او خلاصه كرده و حتي گاهي زندگي بدون او را بدتر از جهنم ميبينيم

و گاهي دلمان انقدر برايش تنگ ميشود كه ميخواهم او را از روياهايمان بيرون كشيده و در دنياي  واقعي

در آغوش گرفته و به اندازه تمام عمر گريه كنيم

 

 

   ساناز



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت19:15---16 آذر 1391
سلام

راستی من ی وب تخصصی هم دارم دوس داشتی بیا اونجا........پاسخ: شعر هارو خوندم اما نگفتي كدوم شعر مال خودته


مهران
ساعت18:51---16 آذر 1391
سلام

وبت جالبه

به منم سر بزن آپم

به خاطر پرپروک لینکت میکنم
پاسخ: شعرهاتون جالب بود سري به ما هم بزن


مینا
ساعت14:08---29 آبان 1391
سلام داداشی چرامساءل شرعی نمیذاره بهم برسید؟
پاسخ: سلام مينا ادرس وب شما را ندارم كه جواب بدهم لطفا ادرس بگزاريد


nahid
ساعت14:39---28 آبان 1391
عشق اسمونی؟؟؟
اره خوبه ممنون


nahid
ساعت14:22---28 آبان 1391
لعنت به بعضي خاطره ها كه مثل مينهاي عمل نكرده توي روحت

كاشته شده وبا يك حرف مي تركوننت..


nahid
ساعت14:15---21 آبان 1391
تو پست های نانوشته ی منی!!!

اگر بنویسم شان همه کسی می شوی...


ابوالفضل
ساعت15:53---17 آبان 1391
سلام بابت اومدن به وبلاگم و پیامت ممنونم


منم خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


بازم سر بزن بهم
پاسخ:
پاسخ: سلام لطفا آدرس وب خود را برايم بفرست


ابوالفضل
ساعت15:51---17 آبان 1391
سلام بابت اومدن به وبلاگم و پیامت ممنونم
منم خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم
بازم سر بزن بهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب